Усі виконані завдання надсилайте в особисті повідомлення у Viber.
Понеділок 18.05.2020
Четвер 21.05.2020
Вівторок 12.05.2020
Середа 13.05.2020
Четвер 14.05.2020
Понеділок 18.05.2020
- Відкриваємо підручник с.75.
- Уважно читаємо інформацію про окличні речення у грі-дослдження.
- Читаємо казочку про яблуню.
- Виконуємо письмово вправу 3. ( Речення списуємо з усього тексту).
Вівторок 19.05.2020
- Сьогодні пишемо ДИКТАНТ!!!
- Головне правило - уажно слідуй за інструкцією.
- Диктан записуй у зошиті з нової сторінки
- Запиши заголовок диктанту вгорі по середині сторінки.
- Калина
- Зверни увагу на слова , написання яких ми ще не вчили: незабаром , з'являться.
- Прослухай диктант на першому відео.
6. Розпочинаємо писати дитант. Слухай.
7. Продовжуємо писати диктан.
8. Перевіряємо диктант
9. Самостійно перевір дикант. Та скинь фото. Фото приймаю до 23.05. до 10:00.
Середа 20.05.2020щ
- Сьогодні пишемо аудіювання!!!
- Прослухай уважно оповідання 3 - 4 рази .
- Письмово дай відповіді на запитання . ( Можна у робчому зошиті )
Тестові завдання
1.
Коли відбуваються події, описані у тексті?
А Восени ;
Б Навесні;
В Влітку.
2.
Яка квітка зацвіла у саду?
А Троянда;
Б Лілія;
В Конвалія.
3.
Що зробила дівчинка Оля?
А Зрізала квітку на
букет;
Б Зателефонувала
подружці і розповіла про квітку;
В Побігла до мами і
поділилася радістю.
4.
Чому лице мами стало тривожним?
А З півночі сунула
чорна хмара.
Б Бо Оля зрізала
квітку.
В Мамі не
сподобалася квітка.
5.
Встав у речення пропущене слово. Спиши .
На зеленому листі біліли ___________________ шапки.
6.
Спиши послідовно події у тексті.
1 Тільки троянда червоніла, мов велика жарина.
1 Всередині квітня зацвіли сади.
1 Повіяв вітер, хмара закрила сонце.
7.
Спиши речення, яке не зустрічалося у тексті.
-
Мов білі метелики, полетів сніг.
-
Того року була рання весна.
-
Мама з Олею сиділи в кімнаті і радісно дивилися у вікно.
8.
Спиши слова, які описують Олю.
Добра, ввічлива, сором’язлива, неуважна, весела, турботлива, спостережлива.
*9.Фото приймаю до 23.05. до 10:00.
Четвер 21.05.2020
- Відкриваємо підручник с.77.
- Уважно читаємо оповідання.
- Читаємо казочку про яблуню.
- Виконуємо письмово вправу 3.
П'ятниця 15.05.2020
- Відкриваємо підручник с.78.
- Уважно читаємо оповідання на с.78-79.
- Виконуємо письмово крапочку 3.
- Переглянь мультик.
Вівторок 12.05.2020
- Розпочинаємо урок із каліграфічної хвилинкаи. Запиши за зразком літеру
- Відкриваємо підручник с.71.
- Прочитай вірш "Крилате насіння"
- Письмово виконай завдання з 2-ї крапочки.
Середа 13.05.2020
- Сьогодні працюємо усно.
- Відкриваємо підручник с.72.
- Навчись читати текст " Сонце і хмара" . Усім обов'язково відправити мені відео з читанням- це перевіка навичків читання вголос !!!!! Знімаємо відео до 1 хв. Відео приймаю до 14.05. включно - до 18:00 .
Четвер 14.05.2020
- Відкриваємо підручник с.73.
- Поділи слова для переносу з завдання 3-ї крапочки.
- Вивчи вірш " Лінивому не розгадать " Відео приймаю до 15.05. включно - до 18:00 .
- Відкриваємо підручник с.74.
- Опрацюй правило на с.74.
- Переглянь мультфільм.
- Виконай письмово Впр.3 . ( Добираємо по 4 пари слів).
Понеділок 04.05.2020
Четвер 30.04.2020
Середа 29.04.2020
Вівторок 28.04.2020
Понеділок 27.04.2020
Четвер 23.04.2020
П'ятниця 24.04.2020
Понеділок 13.04.2020
- Розпочинаємо урок із каліграфічної хвилинкаи. Запиши за зразком літеру
- Відкриваємо підручник с.67.
- Попрацюй усно на с.67.
- Зроби звуко-бувений аналіз слів з розваги " Букви називай , звуки позначай!"
- Можеш скорисатися підказкою.
Вівторок 05.05.2020
- Розпочинаємо урок із каліграфічної хвилинкаи. Запиши за зразком літеру
- Попрацюй усно на с.68.
- Виконай письмово впр.1.
- Усно попрацюй на с.69.
- Перглянь мультфільм.
- Виконай письмово завдання з 5-ї краппочки.
- Розгорни підручник на с.70.
- Прочитай оповідання з впр.1
- Виконай письмово вправу 2 , вправу 3.
- Продовжуємо працювати на с.70.
- Виконай письмово вправу 4 , вправу 5.
Четвер 30.04.2020
- Розпочинаємо урок із каліграфічної хвилинкаи. Запиши за зразком літеру
- Розшифруй прислів'я . Підручник с.65. 5-а крапочка. Напиши , як ти розумієш його у розмірі 3-4 речень.
- Добери спільнокореневі слова до слів : час та рух. ( По 3 слова)
- Виділи у словах значущі частини .
Середа 29.04.2020
- Розпочинаємо урок із каліграфічної хвилинкаи. Отже, відкриваємо зошит записуємо число домашня робота.
- З нового робочого рядка запиши за зразком.
- Підручник с.65.
- Прочитай вірш " Сонце стукає віконце"
- Викона 2-гу крапочку письмово.
Вівторок 28.04.2020
- Розпочинаємо урок із каліграфічної хвилинкаи. Отже, відкриваємо зошит записуємо число домашня робота.
- З нового робочого рядка запиши за зразком.
- Відкрий підручник на с.64.
- Письмово виконай 3-ю крапочку.
- Прочитай оповідання " Писанка"
- Виконай усно 3 та 4 вправу.
- Виконай 5 вправу письмово.
Понеділок 27.04.2020
- Розпочинаємо урок із каліграфічної хвилинкаи. Отже, відкриваємо зошит записуємо число домашня робота.
- З нового робочого рядка запиши за зразком.
- Відкриваємо підручник на с.63 Пригадай правило вгорі сторінки.
- Письмово виконай завдання " Гра дослідження"
- Прочитай текст з гри " Будь уважним"
- Усно виконай завдання під текстом.
- Переглянь мультфільм.
Четвер 23.04.2020
- Розпочинаємо урок із каліграфічної хвилинкаи. Отже, відкриваємо зошит записуємо число домашня робота.
- З нового робочого рядка запиши за зразком.
- Відкриваємо підручник на с.61.Прочитай правило вгорі сторінки та пригадай , які значущі частини слова уже знаєш.
- Далі прочитай текст з впр.1.
- Письмово виконай: впр. 2 - склади опис підсніжника ( 1-3 речення); впр.3-добери спільнокореневі слова та визнач значущі частини слова ( спочатку - закінчення, потім- основу, потім-корінь; головне правило - усе позначаємо олівцем!) ; впр.4- випиши із тексту підкреслені слова. Не забудь надіслати фото !
П'ятниця 24.04.2020
- Розпочинаємо урок із каліграфічної хвилинкаи. Отже, відкриваємо зошит записуємо число домашня робота.
- З нового робочого рядка запиши за зразком.
- Відкриваємо підручник на с.62. Прочитай правило вгорі сторінки та подумай чи буде sms-повідомлення письмовим висловленням.
- Пригадай , що таке текст? Для цього тобі стане у пригоді наступне відео!
- Гра " Будьмо уважними" прочитай текст про Голубину пошту.
- Виконай письмово 3-у та 4-у крапку.
- Розпочинаємо наш урок із каліграфічної хвилинки. З нового робочого рядка прописуємо велику та маленьку літеру Єє. Зверну увагу на правильне написання у відео.
- Підручник с. 59. Пригадай правило вгорі сторінки.
- Усно виконай 1-у та 2-гу крапочку.
- Далі виконай завдання під 3-ю рапочкою. Переглянь мультфільм.
- Письмово виконай 4-ту крапочку .
- Розпочинаємо наш урок із каліграфічної хвилинки. З нового робочого рядка прописуємо велику та маленьку літеру Щщ. Зверни увагу на правильне написання у відео.
- Повторення вивченого матеріалу.
- Пригадай :
- Робота з карткою . Виконай 1 та 2 завдання усно. Завдання 3 письмово. Не забудь відправити фото.
- Розпочинаємо наш урок із каліграфічної хвилинки. З нового робочого рядка прописуємо велику та маленьку літеру Цц. Зверни увагу на правильне написання у відео.
- Повторення вивченого матеріалу.
- Пригадай :
- Розглянь таблицю. Виконай за зразком.
Четвер 16.04.2020
- Розпочинаємо урок із каліграфічної хвилинкаи. Отже, відкриваємо зошит записуємо число домашня робота.
- З нового робочого рядка запиши за зразком.
- Відкриваємо підручник на с.60 .
- Усно виконай 1-у та 3-ю крапочку.
- Письмово виконай завдання з 2-ї крапки. Для його виконання скорисайся загадками з 3-ї крапочки.
П'ятниця 17.04.2020
- Согодні ми виконуємо завдання на повтрення.
- Пригадай , що таке власна і загальна назва. Переглянь відео.
- Виконай завдання з картки.
Понеділок 06.04.2020
- Розпочинаємо наш урок із каліграфічної хвилинки. З нового робочого рядка прописуємо велику та маленьку літеру Чч . Зверну увагу на правильне написання у відео.
- Підручник ст. 56. Пригадай , які значущі частини слова ми уже вивчили. Та пограй у " Гру досліджееня " .
- Письмово виконай завдання № 3 з картки та відправ мені фото.
Вівторок 07.04.2020
Повторення вивченого матеріалу.
- Каліграфічна хвилинка. Пригадай як позначається апостроф на письмі та повтори за зразком.
- В українській мові є слова , що звучать та пишуться однаково , але мають різне значення. Вони називаються омоніми. Переглянь презентацію за посиланням.
- Виконай завдання №1, №2 - усно , №3 - письмово та відправ фото для перевірки.
Середа 08 .04.2020
- Розпочинаємо урок із каліграфічної хвилинкаи. Отже, відкриваємо зошит записуємо число домашня робота.
- З нового робочого рядка запиши за зразком.
- У наступному робочому рядку запиши два слова , що можна скласти із поданих складів.
- Відкриваємо підручник на с. 57. Сьогодні ми дізнаємось , що таке скоромовки. Прочитай та запам'ятай правило на с.57.
- Отже, скоромовки допомагають розвивати виразне мовлення.
- Переглянь відео, та спробуй повторити скоромовку тричі : пошепки-повільно, тихо-швидше, голосніше - ще швидше.
- Далі продовжуємо працювати із підручником с.57 4-а крапочка. Прочитай текст .
- Спиши текст " Годинник з годинниковим воєм" у зошит. Сфотографуй та відправ мені.
- С.57 8-а крапочка виконай усно.
Четвер 09 .04.2020
- Розпочинаємо урок із каліграфічної хвилинки. Відкриваємо зошит записуємо число домашня робота.
- З нового робочого рядка запиши за зразком.
- У наступному робочому рядку запиши два слова , які можна скласти із поданих складів.
- Сьогодні ми повторимо службові слова. Що ж таке службові сдова і для чого вони служать? Щоб пригадати переглянь відео.
- Я гадаю ви уже пригадали , що таке службові слова . Тому виконайте наступне завдання та відправте мені фото.
П'ятниця 10.04.2020
- Розпочинаємо урок із каліграфічної хвилинкаи. Отже, відкриваємо зошит записуємо число домашня робота.
- Спиши буквосполучення та слова.
- Відкриваємо підручник на с. 58. .Прочитай та запам'ятай правило на початку сторінки.
- Пограй у " Гру дослідження" та запам'ятай , як відрізнити частину слова від службового слова.
- Обов'язково вивчи це правило!
- І останнє завдання на сьогодні під крапочко 6. Напиши лист другові , який так само ж як і ти знаходиться на карантині. Лист має містити 3-4 речення.
Для перевірки дистанційного навчання виконай тест.
Тест 06.04-10.04 - виконати до 12.04.2020.
Підручник : с. 51
впр. 2 - читати вірші у хрестоматії ( книга є у онлайн доступі Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах )
впр. 2 - читати вірші у хрестоматії ( книга є у онлайн доступі Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах )
впр. 3 – вивчити два вірші на пам'ять , зняти на відео та відправити мені у особисті повідомлення.
впр. 5 - виписати з усіх віршів усі форми слова равлик.
Читаємо оповідання « Равлик ельф» , за QR-кодом дізнаємось цікаву інформацію.
31.03.2020
Підручник с. 51
Списати « Равлик ельф» , сфотографувати та відправити мені фото.
01.04.2020
Підручник с. 53 впр.3 – виписати з виділених слів спільнокореневі слова
Підручник с.54 впр. 4 – з виділених слів записати споріднені слова
|
02.04.2020
Підручник с.55
3-тя крапочка – з’ясовуємо значення слів відволікати , відлік ;
4-та крапочка - добираємо до цих слів (відволікати , відлік) спільнокореневі слова ;
5-тя крапочка - записуємо з цими словами по 3 словосполучення.
|
03.04.2020
Підручник с. 56
Усно пройти усю сторінку .
Письмово розшифровуємо значення прислів’я 3-4 речення .
Час - не птах , за хвіст не впіймаєш .
Скидаємо фото мені у особисті повідомлення
|