Україська мова ( 2-А)

 Усі виконані завдання надсилайте  в особисті повідомлення   у Viber. 

Понеділок 18.05.2020 


  • Відкриваємо підручник с.75.
  • Уважно читаємо інформацію  про окличні речення у грі-дослдження.
  • Читаємо казочку про  яблуню. 
  • Виконуємо  письмово вправу 3. ( Речення списуємо з усього тексту).
Вівторок 19.05.2020

  • Сьогодні пишемо ДИКТАНТ!!!
  • Головне правило - уажно слідуй за інструкцією. 
  1. Диктан записуй у зошиті з нової сторінки
  2. Запиши заголовок диктанту вгорі  по середині  сторінки.
  3.                                      Калина
    1. Зверни увагу на слова , написання яких ми ще не вчили: незабаром , з'являться.
    2.  Прослухай диктант на  першому відео. 
    6. Розпочинаємо писати дитант. Слухай.



    7. Продовжуємо  писати диктан.







    8. Перевіряємо диктант



    9. Самостійно перевір дикант. Та скинь фото. Фото  приймаю до 23.05. до 10:00.


    Середа 20.05.2020щ
    • Сьогодні пишемо аудіювання!!!
    • Прослухай уважно оповідання 3 - 4 рази .

    • Письмово дай відповіді на запитання . ( Можна у робчому зошиті )
    Тестові завдання

    1.    Коли відбуваються події, описані у тексті?
    А  Восени ;
    Б  Навесні;
    В  Влітку.

    2.    Яка квітка зацвіла у саду?
    А  Троянда;
    Б   Лілія;
    В  Конвалія.

    3.    Що зробила дівчинка Оля?
    А  Зрізала квітку на букет;
    Б  Зателефонувала подружці і розповіла про квітку;
    В  Побігла до мами і поділилася радістю.

    4.    Чому лице мами стало тривожним?
    А  З півночі сунула чорна хмара.
    Б  Бо Оля зрізала квітку.
    В  Мамі не сподобалася квітка.

    5.    Встав у речення пропущене слово. Спиши .
    На зеленому листі біліли ___________________ шапки.

    6.    Спиши послідовно події у тексті.
    1 Тільки троянда червоніла, мов велика жарина.
    1 Всередині квітня зацвіли сади.
    1 Повіяв вітер, хмара закрила сонце.

    7.    Спиши речення, яке не зустрічалося у тексті.
    -      Мов білі метелики, полетів сніг.
    -      Того року була рання весна.
    -      Мама з Олею сиділи в кімнаті і радісно дивилися у вікно.
         
    8.    Спиши слова, які описують Олю.
    Добра, ввічлива, сором’язлива, неуважна, весела, турботлива, спостережлива.


     *9.Фото  приймаю до 23.05. до 10:00.

    Четвер  21.05.2020 

                                   
    • Відкриваємо підручник с.77.
    • Уважно читаємо оповідання. 
    • Читаємо казочку про  яблуню. 
    • Виконуємо  письмово вправу 3.
                          

    П'ятниця 15.05.2020


    • Відкриваємо підручник с.78.
    • Уважно читаємо оповідання на с.78-79.
    • Виконуємо  письмово крапочку  3.
    • Переглянь  мультик.


    Вівторок 12.05.2020

    • Розпочинаємо  урок із  каліграфічної  хвилинкаи. Запиши за зразком літеру


    • Відкриваємо підручник с.71.
    • Прочитай вірш "Крилате насіння"
    • Письмово виконай завдання з 2-ї крапочки.

    Середа 13.05.2020


    • Сьогодні працюємо усно.
    • Відкриваємо підручник с.72.
    • Навчись читати текст " Сонце  і хмара" . Усім обов'язково  відправити мені відео з читанням- це перевіка навичків читання вголос !!!!! Знімаємо відео до 1 хв.  Відео приймаю до 14.05. включно  -  до 18:00 . 

    Четвер  14.05.2020 

    • Відкриваємо підручник с.73.
    • Поділи слова для переносу з завдання  3-ї крапочки.
    • Вивчи вірш " Лінивому не розгадать " Відео приймаю до 15.05. включно  -  до 18:00 . 
    П'ятниця 15.05.2020

    • Відкриваємо підручник с.74.
    • Опрацюй правило  на с.74.
    • Переглянь  мультфільм.

    • Виконай письмово Впр.3 . ( Добираємо по 4 пари слів).



    Понеділок 04.05.2020 

    • Розпочинаємо  урок із  каліграфічної  хвилинкаи. Запиши за зразком літеру

    • Відкриваємо підручник с.67.
    • Попрацюй усно на с.67.
    • Зроби звуко-бувений аналіз слів з розваги  " Букви  називай , звуки позначай!"
    • Можеш скорисатися підказкою.


    Вівторок 05.05.2020



    • Розпочинаємо  урок із  каліграфічної  хвилинкаи. Запиши за зразком літеру

    • Попрацюй усно на с.68.
    • Виконай письмово впр.1.
    Середа 06.05.2020
    • Усно попрацюй на с.69. 
    • Перглянь  мультфільм. 

    • Виконай письмово завдання з 5-ї краппочки. 
    Четвер  07.05.2020 

    • Розгорни підручник  на с.70.
    • Прочитай оповідання з впр.1
    • Виконай письмово  вправу 2 ,  вправу 3.  
    П'ятниця 08.05.2020

    • Продовжуємо  працювати на с.70.
    • Виконай письмово  вправу 4 ,  вправу 5.  


    Четвер  30.04.2020 
    • Розпочинаємо  урок із  каліграфічної  хвилинкаи. Запиши за зразком літеру

    • Розшифруй прислів'я . Підручник с.65. 5-а крапочка. Напиши , як  ти розумієш  його у розмірі 3-4 речень. 
    • Добери спільнокореневі слова до слів : час та рух.  ( По 3 слова)
    • Виділи у словах значущі частини .

    Середа 29.04.2020

    • Розпочинаємо  урок із  каліграфічної  хвилинкаи.  Отже, відкриваємо зошит записуємо  число  домашня робота. 
    • З нового  робочого  рядка  запиши за зразком. 

    • Підручник с.65. 
    • Прочитай вірш " Сонце стукає  віконце"
    • Викона 2-гу крапочку письмово.

    Вівторок 28.04.2020

    • Розпочинаємо  урок із  каліграфічної  хвилинкаи.  Отже, відкриваємо зошит записуємо  число  домашня робота. 
    • З нового  робочого  рядка  запиши за зразком. 

    • Відкрий підручник на с.64. 
    • Письмово  виконай 3-ю крапочку.
    • Прочитай оповідання " Писанка" 
    • Виконай усно 3 та 4 вправу.
    • Виконай 5 вправу письмово. 

    Понеділок 27.04.2020 

    • Розпочинаємо  урок із  каліграфічної  хвилинкаи.  Отже, відкриваємо зошит записуємо  число  домашня робота. 
    • З нового  робочого  рядка  запиши за зразком. 
    •  

    • Відкриваємо підручник на с.63  Пригадай правило  вгорі сторінки. 
    • Письмово  виконай завдання " Гра дослідження" 
    • Прочитай текст з гри " Будь уважним" 
    • Усно виконай завдання під текстом.
    • Переглянь мультфільм.





    Четвер  23.04.2020 
    • Розпочинаємо  урок із  каліграфічної  хвилинкаи.  Отже, відкриваємо зошит записуємо  число  домашня робота.  
    • З нового  робочого  рядка  запиши за зразком. 


    • Відкриваємо підручник на с.61.Прочитай правило вгорі сторінки та пригадай , які значущі частини слова уже знаєш. 
    • Далі прочитай текст з  впр.1.
    • Письмово виконай:  впр. 2 - склади  опис підсніжника ( 1-3 речення); впр.3-добери спільнокореневі слова та визнач значущі частини слова ( спочатку - закінчення, потім- основу, потім-корінь; головне  правило -  усе позначаємо олівцем!) ; впр.4- випиши із тексту підкреслені слова.  Не забудь надіслати  фото ! 


    П'ятниця 24.04.2020
    • Розпочинаємо  урок із  каліграфічної  хвилинкаи.  Отже, відкриваємо зошит записуємо  число  домашня робота.  
    • З нового  робочого  рядка  запиши за зразком. 
    • Відкриваємо підручник на с.62. Прочитай правило вгорі сторінки та подумай чи буде sms-повідомлення письмовим висловленням. 
    • Пригадай , що таке  текст?  Для цього  тобі стане у пригоді наступне  відео!

    • Гра " Будьмо уважними" прочитай текст про  Голубину пошту.
    • Виконай письмово 3-у та 4-у крапку. 

    Понеділок 13.04.2020 

    • Розпочинаємо наш  урок із  каліграфічної хвилинки. З нового  робочого рядка прописуємо велику та маленьку літеру Єє. Зверну увагу на правильне написання у відео.

    • Підручник с. 59. Пригадай правило  вгорі сторінки. 
    • Усно виконай 1-у та 2-гу крапочку.
    • Далі виконай завдання під 3-ю рапочкою. Переглянь мультфільм.
    • Письмово виконай 4-ту крапочку .
    Вівторок 14.04.2020
    • Розпочинаємо наш  урок із  каліграфічної хвилинки. З нового  робочого рядка прописуємо велику та маленьку літеру Щщ. Зверни  увагу на правильне написання у відео.


    • Повторення вивченого матеріалу. 
    • Пригадай  : 



    • Робота з карткою . Виконай 1 та 2 завдання усно. Завдання 3 письмово. Не забудь відправити  фото. 


    Середа 15.04.2020

    • Розпочинаємо наш  урок із  каліграфічної хвилинки. З нового  робочого рядка прописуємо велику та маленьку літеру Цц. Зверни  увагу на правильне написання у відео.

    • Повторення вивченого матеріалу. 
    • Пригадай  :  


    • Розглянь таблицю. Виконай за зразком. 



    Четвер 16.04.2020

    • Розпочинаємо  урок із  каліграфічної  хвилинкаи.  Отже, відкриваємо зошит записуємо  число  домашня робота.  
    • З нового  робочого  рядка  запиши за зразком. 

    • Відкриваємо підручник на с.60 .  
    • Усно виконай 1-у та 3-ю крапочку. 
    • Письмово виконай завдання з 2-ї крапки. Для його виконання скорисайся загадками з 3-ї крапочки.

    П'ятниця 17.04.2020

    • Согодні ми виконуємо завдання на повтрення.
    • Пригадай , що таке власна і загальна назва.  Переглянь відео.
    • Виконай завдання з картки.  








    Понеділок 06.04.2020 
    • Розпочинаємо наш  урок із  каліграфічної хвилинки. З нового  робочого рядка прописуємо велику та маленьку літеру Чч . Зверну увагу на правильне написання у відео.





    • Підручник ст. 56. Пригадай , які значущі частини слова ми уже вивчили. Та пограй у " Гру досліджееня " .
    • Письмово  виконай завдання № 3 з картки та відправ мені фото. 

     Вівторок 07.04.2020

    Повторення вивченого матеріалу. 
    • Каліграфічна хвилинка.  Пригадай  як  позначається апостроф на письмі та повтори за зразком. 

    • В українській мові є  слова , що звучать та пишуться однаково , але мають різне значення. Вони називаються омоніми.   Переглянь презентацію за посиланням.
    https://docs.google.com/presentation/d/1Qo_5ckSh4b7gkHZDP44_hdAWREQQXmyH/edit#slide=id.p1




      • Виконай завдання №1, №2 - усно  , №3 - письмово та відправ фото для перевірки.




           Середа 08 .04.2020
        • Розпочинаємо  урок із  каліграфічної  хвилинкаи.  Отже, відкриваємо зошит записуємо  число  домашня робота.  
        • З нового  робочого  рядка  запиши за зразком. 
        • У наступному робочому рядку запиши два слова , що можна скласти із поданих складів. 



        • Відкриваємо підручник на с. 57. Сьогодні ми дізнаємось , що таке  скоромовки.  Прочитай та запам'ятай  правило на с.57. 
        • Отже, скоромовки допомагають розвивати виразне мовлення.
        • Переглянь відео, та спробуй повторити скоромовку тричі : пошепки-повільно, тихо-швидше,  голосніше - ще швидше.


        • Далі продовжуємо працювати із підручником с.57 4-а крапочка. Прочитай текст .
        • Спиши текст " Годинник з годинниковим воєм" у зошит. Сфотографуй та відправ мені. 
        • С.57 8-а крапочка виконай усно. 

           Четвер 09 .04.2020

        • Розпочинаємо  урок із  каліграфічної  хвилинки. Відкриваємо зошит записуємо  число  домашня робота.  
        • З нового  робочого  рядка  запиши за зразком. 
        • У наступному робочому рядку запиши два слова , які можна скласти із поданих складів.


        • Сьогодні ми повторимо службові  слова. Що ж  таке службові сдова і для чого  вони служать? Щоб пригадати переглянь відео.  


        • Я гадаю ви уже пригадали , що таке службові слова . Тому виконайте наступне завдання та відправте мені фото. 


        П'ятниця 10.04.2020

        • Розпочинаємо  урок із  каліграфічної  хвилинкаи.  Отже, відкриваємо зошит записуємо  число  домашня робота. 
        • Спиши буквосполучення та слова.
        • Відкриваємо підручник на с. 58. .Прочитай та запам'ятай правило на початку сторінки.
        • Пограй у " Гру дослідження" та запам'ятай , як відрізнити частину слова від службового слова. 
        • Обов'язково вивчи це правило! 

        • Далі виконай завдання під 5-ю крапочкою усно. Для його виконання скористайся малюнком. 
        • І останнє завдання на сьогодні під крапочко 6. Напиши лист другові , який так само ж  як і  ти  знаходиться на карантині. Лист має містити 3-4 речення. 


        Для перевірки дистанційного  навчання виконай тест.

        Тест 06.04-10.04 - виконати до 12.04.2020.




        30.03.2020


        Підручник : с. 51
        впр. 2 -  читати вірші у хрестоматії (  книга є у онлайн доступі  Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах )
        впр. 3 – вивчити два вірші на пам'ять ,  зняти на відео  та відправити мені у особисті повідомлення.
        впр. 5 -  виписати   з  усіх  віршів  усі форми слова равлик.
        Читаємо  оповідання  « Равлик ельф» , за QR-кодом дізнаємось цікаву інформацію.

        31.03.2020
        Підручник с. 51
        Списати « Равлик ельф» ,  сфотографувати та відправити мені фото.
        01.04.2020
         Підручник с. 53 впр.3 – виписати з  виділених  слів спільнокореневі слова
        Підручник  с.54 впр. 4 – з виділених  слів записати споріднені слова



        Тест для перевірки дистанційного  навчання за 30.03.-01.04.2020

        02.04.2020
        Підручник с.55
        3-тя  крапочка – з’ясовуємо значення слів відволікати , відлік ;
        4-та крапочка -  добираємо до  цих  слів (відволікати , відлік)  спільнокореневі слова ;
        5-тя  крапочка  - записуємо з  цими словами по 3 словосполучення.



        03.04.2020

        Підручник с.  56
        Усно пройти усю сторінку .
        Письмово розшифровуємо  значення прислів’я 3-4 речення .
        Час - не птах , за хвіст не впіймаєш .
        Скидаємо  фото мені у особисті повідомлення