Математика ( 2-А)

       Усі виконані завдання фотографуємо та скидаємо в                                  особисті повідомлення   у Viber. 
Понеділок  18.05.2020   


  • Розпочинаємо урок з  каліграфічної  хвилинки. Цілий рядок пропиши свою улюблену цифру.
  • Усно виконай № 935 та вивчи правило.
  • Письмово знайди значення виразів № 936 , № 938.
  • Розв'яжемо задачу 939. 


Вівторок 19.05.2020   
  • Розпочинаємо урок з  каліграфічної  хвилинки. Цілий рядок пропиши числа , що складаються з  таких  цифр: 0, 3, 2. 
  • Усно виконай № 942 та вивчи правило.
  • Письмово порівняй значення виразів № 943.
  • Письмово виконай множення з  перевіркою № 946. ( Зверни увагу на № 942) 
  • Розглянь № 949. Вивчи правило .
  • Розв'яжи задачу 950. 

Середа 20.05.2020 
  • Працюємо  у зошиті ст. 50-53. 
П'ятниця 22.05.2020   

  • Сьогодні ми пишемо підсумкову діагностичну роботу .
  • Виконувати можна у робочому зошиті або на окремому листку.
  •  Завдання можна виконувати не попордяку , але обов*язково вказуй номер завдання.
  • Умову завдання не записуємо , лише номер
  • До задачі пишемо короткий запис . 
  • Завдання приймаю до 23.04. до 18:00 .



Підсумкова діагностична робота з математики
для учнів 2 класу НУШ

1.Знайди:
Добуток чисел 3 і 9;
Суму чисел 4 і 9;
Різницю чисел 14 і 8;
Частку чисел 63 і 7.

2. Обчисли
81: 9 + 28                                                6 ‧10 - 45 
4 ‧5 : 10                                                  76 + 0 ‧8 
40:10                                                       7 ‧ 7 - 6 ‧ 6
7 ‧0                                                          88 - (17 -11) ‧7        
4 ‧1                                                          (70 - 54) : 8
0 : (24 +24)                                              (45+15):10

3.Порівняй вирази і постав знаки    ›, ‹, =.
8 + 4 … 8 ‧ 4                                     8 ‧ 9 … 8 ‧ 8 – 8
63 : 9 … 54 : 9                                    9 ‧ 6 … 9 ‧ 5


4. Знайди значення виразу       (18-с ) •с, якщос = 9.

5. Виконай  перетворення
2дм 3см = □см                       18 см = □дм □см

6. Встав пропущені числа

36 :  ?  = 9                     ? ‧ 9 = 72
?  ‧ 8 = 64                    40 :  ? = 5

7.Розв’яжи задачу

У магазин завезли 6 ящиків моркви, по 7 кг у кожному, і 5 ящиків помідорів по 6 кг. Скільки кілограмів овочів завезли в магазин?

8. Накресли два відрізки: перший завдовжки 6 см, а другий - у 2 рази довший









Вівторок 12.05.2020   

  • Розпочинаємо урок з  каліграфічної  хвилинки. Цілий рядок пропиши парні числа до 20. Не забудь - між числами пропускай клітинку.
  • Розглянь завдання 902. Вивчи таблицю множення числа 9. 
  • Знайди значення виразів з  № 907.
  • Розв'яжемо задачу 908. Пояснення у відео.
  • Розглянь завдання 910. Вивчи таблицю ділення числа 9
  • Розв'яжемо задачу 915. Пояснення у відео.

  • Знайди значення виразів з  № 916.

Середа 13.05.2020 

  • Працюємо  у зошиті ст. 44-47. 



П'ятниця 15.05.2020   
  • Розпочинаємо урок з  каліграфічної  хвилинки. Цілий рядок пропиши не парні числа до 20. Не забудь - між числами пропускай клітинку.
  • Вивчи  правло з № 918.
  • Розв'яжемо задачу 920. Пояснення у відео.
  • Знайди значення виразів з  № 923.
  • Усно розглянь завдання 927. Вивчи правило.
  • Розв'яжемо задачу 930. Пояснення у відео.

  • Знайди значення виразів з  № 931. Виконуючи це завдання пригадай правило  при множені а 10. 


Середа 06.05.2020  
  • Розпочинаємо урок з  каліграфічної  хвилинки . 


  • Вивчи таблицю множення та ділення числа 8. № 877
  • Виконай № 883.
  • Розв'яжемо задачу 884 . Пояснення у відео.


  • Розв'яжемо задачу 886. 


  • Вивчи правило  ( пояснення у відео) з №888. Усно  виконай приклади з № 888.










  • Виконай № 891.

  • П'ятниця 08.05.2020   

    • Розпочинаємо урок з  каліграфічної  хвилинки . 

    • Розглянь правило з  № 894. Пояснення у відео.  Усно виконай № 894.


    • Виконай № 899
    • Розв'яжемо задачу 900.  Пояснення у відео.
    • Зошит с.43

    Понеділок  04.05.2020   

    • Розпочинаємо урок з  каліграфічної  хвилинки .   Цілий рядок пропиши  цифру   8 та 9, що   утворюють  число 89


    • Розгорни підручник с.126 та вивчи правило !!
    • Письмово виконай  № 852 ( скористайся правилом, що ми вивчили на минулому уроці) 
    • Розв'язуємо задачу 853 . Пояснення  у відео. 









  • Розв'язуємо задачу 855 . 
  • Розв'язуємо задачу 853 . Пояснення  у відео. 



      • Письмово  виконай № 856.
      • Ров'яжемо  задачу 857.  Пояснення  у відеоє




      Вівторок  05.05.2020   
      •  Розпочинаємо урок з  каліграфічної  хвилинки .   Цілий рядок пропиши  цифру   1 та 5, число 15. 


      • Письмово  виконай № 864.
      • Вивчи правило с. 128. Усно  виконай № 869, №870.
      • Письмово  виконай № 871.
      • Розв'язуємо задачу 867 . Пояснення  у відео. 

      • Розв'язуємо задачу 872 . Пояснення  у відео. 


      • Розв'язуємо задачу 873 . Пояснення  у відео. 








        Середа  29.04.2020  
        • Працюємо  у зошиті ст. 39-41 


        Вівторок  28.04.2020   
        •  Розпочинаємо урок з  каліграфічної  хвилинки .   Цілий рядок пропиши  цифру   4. 
        • Согодні ми розпочинаємо вивчати таблицю множення числа 7 . Переглянь відео з поясненням.

        • Вивчи таблицю множення та ділення числа 7. Підручник с. 123 № 832.
        • Усно виконай завдання №835,836,838.
        • Письмово виконай приклади № 839
        • Розв'яжемо задачу 840. Пояснення у відео. ( Другу дію виконай самостійно).

        • Виконай №842 письмово. 
        • Усно виконай завдання  844. 
        • І останнє завдання на сьогодні задача 848. Пояснення у відео.




        Понеділок  27.04.2020   
        •   Розпочинаємо урок з  каліграфічної  хвилинки .   Цілий рядок пропиши  цифру   5. Найкращу цифру обведи хмаринкою. 
        • Сьогодні у нас важка тема, але я впевнена - ти  впораєшся! 
        • Переглянь уважно  відео .  

        • Тепер попрацюємо з  підручником . Розгорни сторінку 122. Вивчи на пам'ять три правила на с. 122. 
        • Далі спробуй перевірити  свої знання,  усно виконай завдання №823,824,825.
        • Наступне завдання - розв'яжи приклади  827 у зошиті. 
        • І  останнє завдання - задача 826. Пояснення у відео


        П'ятниця 24.04.2020   

        •   Розпочинаємо урок з  каліграфічної  хвилинки .  

        • Відкриваємо підручник с. 121.
        • Усно  виконай №813, №814, №815. ( № 816 не виконуємо -  помилка в умові задачі!) 
        • Далі пригадай , що  таке радіус. Та  розв'яжи задачу 817.
        • Наступне завдання приклади №818
        • Розв'яжи задачу 819 . Пояснення у відео. 




        • І остання задача на сьогодні 820. Пояснення до розв'язування ти можеш побачити  у відео. 



        Понеділок 13.04.2020   
        •   Розпочинаємо урок з  каліграфічної  хвилинки .  Цілий рядок пропиши  цифру   3. Найкращу цифру обведи. 

        • Далі виконай завдання №797 усно. 
        • Перед виконанням наступного завданя переглянь відео. 


        • Виконай усно завдання №798 - 799.
        • Завдання №800,802,803-виконай письмово, №801-усно.
        • Останнє завдання №804, для його виконання скористайся планом розв'язування.  

        Вівторок  14.04.2020   

        • Працюємо  у зошиті ст. 35 
        • Продовжуємо тему нашого місяця. У відео ти дізнаєшся чому буває зміна пір року. 








        Середа  15.04.2020  


        •  Розпочинаємо урок з  каліграфічної  хвилинки .  Цілий рядок пропиши  числа -"сусіди" числа 5 . Найкращу цифру коронуй. 




        • Завдання №805 та №806 виконай усно. 
        • Далі переглянь  відео. Запам'ятай, що таке коло, радіус та даіметр. ( Переглянь  лише до 4 хвилини,  далі ти будеш вчити у старших класах.)






        • Вивчи праивло з завдання №807.
        • Завдання №808-810 виконай усно.
        • Розв'яжи задачу № 812. Скористайся коротим записом 






        П'ятниця 17.04.2020   


        • Працюємо  у зошиті ст. 36
        • Продовжуємо тему нашого місяця. У відео ти дізнаєшся  5 тварин найшвидших у світі.  







        Понеділок 06.04.2020   
        •   Розпочинаємо урок з  каліграфічної  хвилинки .  Цілий рядок пропиши  цифру   2. Найкращу цифру обведи. 


        •   Відкриваємо підручник на сторінці 116.  
        •  Завдання №  781 виконуємо  усно.
        •    Далі  завдання  №782 .  Для його  виконання пригадай ,  як  називаються компоненти дії             при множенні. 


             Завдання № 782  обчисли  за зразком . І обов'язково  вивчи правило .

        •     Завдання  № 783 виконуємо у зошиті , № 784- усно .
        • Для розв'язання  задачі  № 785 скористайся коротким записом .

        • Пояснення розвязування задачі можна переглянути у відео.


          •  № 786 - усно , № 787-   обчисли  користуючись правилом та запиши у зошит.
          •   І останнє  завдання на сьогодні  № 788 . Для виконання цього завдання пригадай.

          Вівторок 07.04.2020   
          •   Працюємо  у зошиті ст. 33
          •   Продовжуємо тему нашого  місяця,  та дізнаємося чому на землі буває зміна дня і ночі. 


          Середа  08.04.2020   
          •   Розпочинаємо урок з  каліграфічної  хвилинки .    Цілий рядок пропиши  цифру  7 . Над найкращою - намалюй корону.


          •  Усно  виконай № 789 та 791. 
          •     Далі письмово  № 790 .  Для його виконання пригадай: 
                                            Якщо   у _ разів більше -  множення ( добуток) .
                                            Якщо  у_ разів менше  - ділення .
                                            Якщо  збільши на - додавання ( сума ) .
                                            Якщо  зменши на - віднімання .

          •     Завдання № 792 виконуємо усно, але для його виконання пригадай таблицю  множення числа 6.  
          • Далі виконуємо  № 793 - пригадай правило яке  ми вивчила  на попердньому уроці та    № 794, № 795.
          •      І останнє  завдання на сьогодні  № 796.  Скористайся коротким записом . 
          • Додаткове  пояснення можна переглянути у відео

          П'ятниця 10.04.2020   
          • Працюємо  у зошиті ст. 34 
          •  Продовжуємо тему нашого  місяця " Рух  та час".




              



          Понеділок 30.03.2020 
          Підручник № 755-769





          Вівторок 31.03. 2020
          Підручник № 763-771 
          Розпочинаємо знайомитись   з  таблицею  множення на 6 .


          На кожній картинці по 6 ґузиків. Усього 9 картинок.
          Додавання однакових доданків 6 можна замінити множенням на 2, на 3, на 4,  на  56789.
                                                                                                                                                                                                    
            1   
          2
          3
          4
          5
          по 6.jpgпо 6.jpgпо 6.jpgпо 6.jpgпо 6.jpg
          6
          12
          18
          24
          30
          6
          7
          8
          9
          по 6.jpgпо 6.jpgпо 6.jpgпо 6.jpg
          36
          42
          48
          54

          Складання таблиці множення чила 6 ( на основі таблиці додавання ) 




          Середа 01.04.2020 
          Зошит с.31 



          П'ятниця 03.04.2020   
          Підручник
          № 772-779 



          Для перевірки дистанційного  навчання проходимо тести .

          Завання 1.- виконати да 01.04.2020
          Завдання  2.- виконати до 04.04.2020