Усі виконані завдання фотографуємо та скидаємо в особисті повідомлення у Viber.
Вівторок 19.05.2020
Середа 20.05.2020
1.Знайди:
• Добуток чисел 3 і 9;
• Суму чисел 4 і 9;
• Різницю чисел 14 і 8;
• Частку чисел 63 і 7.
2. Обчисли
81: 9 + 28 6 ‧10 - 45
4 ‧5 : 10 76 + 0 ‧8
40:10 7 ‧ 7 - 6 ‧ 6
7 ‧0 88 - (17 -11) ‧7
4 ‧1 (70 - 54) : 8
0 : (24 +24) (45+15):10
3.Порівняй вирази і постав знаки ›, ‹, =.
8 + 4 … 8 ‧ 4 8 ‧ 9 … 8 ‧ 8 – 8
63 : 9 … 54 : 9 9 ‧ 6 … 9 ‧ 5
4. Знайди значення виразу (18-с ) •с, якщос = 9.
5. Виконай перетворення
2дм 3см = □см 18 см = □дм □см
6. Встав пропущені числа
36 : ? = 9 ? ‧ 9 = 72
? ‧ 8 = 64 40 : ? = 5
7.Розв’яжи задачу
У магазин завезли 6 ящиків моркви, по 7 кг у кожному, і 5 ящиків помідорів по 6 кг. Скільки кілограмів овочів завезли в магазин?
8. Накресли два відрізки: перший завдовжки 6 см, а другий - у 2 рази довший
Вівторок 12.05.2020
Виконай № 891.
П'ятниця 08.05.2020
Розв'язуємо задачу 855 .
Розв'язуємо задачу 853 . Пояснення у відео.
Вівторок 05.05.2020
Вівторок 28.04.2020
Вівторок 14.04.2020
П'ятниця 17.04.2020
Понеділок 06.04.2020
Якщо збільши на - додавання ( сума ) .
Якщо зменши на - віднімання .
Понеділок 30.03.2020
Для перевірки дистанційного навчання проходимо тести .
Завання 1.- виконати да 01.04.2020
Понеділок 18.05.2020
- Розпочинаємо урок з каліграфічної хвилинки. Цілий рядок пропиши свою улюблену цифру.
- Усно виконай № 935 та вивчи правило.
- Письмово знайди значення виразів № 936 , № 938.
- Розв'яжемо задачу 939.
Вівторок 19.05.2020
- Розпочинаємо урок з каліграфічної хвилинки. Цілий рядок пропиши числа , що складаються з таких цифр: 0, 3, 2.
- Усно виконай № 942 та вивчи правило.
- Письмово порівняй значення виразів № 943.
- Письмово виконай множення з перевіркою № 946. ( Зверни увагу на № 942)
- Розглянь № 949. Вивчи правило .
- Розв'яжи задачу 950.
Середа 20.05.2020
- Працюємо у зошиті ст. 50-53.
П'ятниця 22.05.2020
- Сьогодні ми пишемо підсумкову діагностичну роботу .
- Виконувати можна у робочому зошиті або на окремому листку.
- Завдання можна виконувати не попордяку , але обов*язково вказуй номер завдання.
- Умову завдання не записуємо , лише номер
- До задачі пишемо короткий запис .
- Завдання приймаю до 23.04. до 18:00 .
Підсумкова діагностична робота з математики
для учнів 2 класу НУШ
1.Знайди:
• Добуток чисел 3 і 9;
• Суму чисел 4 і 9;
• Різницю чисел 14 і 8;
• Частку чисел 63 і 7.
2. Обчисли
81: 9 + 28 6 ‧10 - 45
4 ‧5 : 10 76 + 0 ‧8
40:10 7 ‧ 7 - 6 ‧ 6
7 ‧0 88 - (17 -11) ‧7
4 ‧1 (70 - 54) : 8
0 : (24 +24) (45+15):10
3.Порівняй вирази і постав знаки ›, ‹, =.
8 + 4 … 8 ‧ 4 8 ‧ 9 … 8 ‧ 8 – 8
63 : 9 … 54 : 9 9 ‧ 6 … 9 ‧ 5
4. Знайди значення виразу (18-с ) •с, якщос = 9.
5. Виконай перетворення
2дм 3см = □см 18 см = □дм □см
6. Встав пропущені числа
36 : ? = 9 ? ‧ 9 = 72
? ‧ 8 = 64 40 : ? = 5
7.Розв’яжи задачу
У магазин завезли 6 ящиків моркви, по 7 кг у кожному, і 5 ящиків помідорів по 6 кг. Скільки кілограмів овочів завезли в магазин?
8. Накресли два відрізки: перший завдовжки 6 см, а другий - у 2 рази довший
Вівторок 12.05.2020
- Розпочинаємо урок з каліграфічної хвилинки. Цілий рядок пропиши парні числа до 20. Не забудь - між числами пропускай клітинку.
- Розглянь завдання 902. Вивчи таблицю множення числа 9.
- Знайди значення виразів з № 907.
- Розв'яжемо задачу 908. Пояснення у відео.
- Розглянь завдання 910. Вивчи таблицю ділення числа 9
- Розв'яжемо задачу 915. Пояснення у відео.
- Знайди значення виразів з № 916.
Середа 13.05.2020
- Працюємо у зошиті ст. 44-47.
П'ятниця 15.05.2020
- Розпочинаємо урок з каліграфічної хвилинки. Цілий рядок пропиши не парні числа до 20. Не забудь - між числами пропускай клітинку.
- Вивчи правло з № 918.
- Розв'яжемо задачу 920. Пояснення у відео.
- Знайди значення виразів з № 923.
- Усно розглянь завдання 927. Вивчи правило.
- Розв'яжемо задачу 930. Пояснення у відео.
- Знайди значення виразів з № 931. Виконуючи це завдання пригадай правило при множені а 10.
Середа 06.05.2020
- Розпочинаємо урок з каліграфічної хвилинки .
- Вивчи таблицю множення та ділення числа 8. № 877
- Виконай № 883.
- Розв'яжемо задачу 884 . Пояснення у відео.
- Розв'яжемо задачу 886.
- Вивчи правило ( пояснення у відео) з №888. Усно виконай приклади з № 888.
П'ятниця 08.05.2020
- Розпочинаємо урок з каліграфічної хвилинки .
- Розглянь правило з № 894. Пояснення у відео. Усно виконай № 894.
- Виконай № 899
- Розв'яжемо задачу 900. Пояснення у відео.
- Зошит с.43
Понеділок 04.05.2020
- Розпочинаємо урок з каліграфічної хвилинки . Цілий рядок пропиши цифру 8 та 9, що утворюють число 89
- Розгорни підручник с.126 та вивчи правило !!
- Письмово виконай № 852 ( скористайся правилом, що ми вивчили на минулому уроці)
- Розв'язуємо задачу 853 . Пояснення у відео.
- Письмово виконай № 856.
- Ров'яжемо задачу 857. Пояснення у відеоє
Вівторок 05.05.2020
- Розпочинаємо урок з каліграфічної хвилинки . Цілий рядок пропиши цифру 1 та 5, число 15.
- Письмово виконай № 864.
- Вивчи правило с. 128. Усно виконай № 869, №870.
- Письмово виконай № 871.
- Розв'язуємо задачу 867 . Пояснення у відео.
- Розв'язуємо задачу 872 . Пояснення у відео.
- Розв'язуємо задачу 873 . Пояснення у відео.
Середа 29.04.2020
- Працюємо у зошиті ст. 39-41
Вівторок 28.04.2020
- Согодні ми розпочинаємо вивчати таблицю множення числа 7 . Переглянь відео з поясненням.
- Вивчи таблицю множення та ділення числа 7. Підручник с. 123 № 832.
- Усно виконай завдання №835,836,838.
- Письмово виконай приклади № 839
- Розв'яжемо задачу 840. Пояснення у відео. ( Другу дію виконай самостійно).
- Виконай №842 письмово.
- Усно виконай завдання 844.
- І останнє завдання на сьогодні задача 848. Пояснення у відео.
Понеділок 27.04.2020
- Розпочинаємо урок з каліграфічної хвилинки . Цілий рядок пропиши цифру 5. Найкращу цифру обведи хмаринкою.
- Сьогодні у нас важка тема, але я впевнена - ти впораєшся!
- Переглянь уважно відео .
- Тепер попрацюємо з підручником . Розгорни сторінку 122. Вивчи на пам'ять три правила на с. 122.
- Далі спробуй перевірити свої знання, усно виконай завдання №823,824,825.
- Наступне завдання - розв'яжи приклади 827 у зошиті.
- І останнє завдання - задача 826. Пояснення у відео
П'ятниця 24.04.2020
- Розпочинаємо урок з каліграфічної хвилинки .
- Відкриваємо підручник с. 121.
- Усно виконай №813, №814, №815. ( № 816 не виконуємо - помилка в умові задачі!)
- Далі пригадай , що таке радіус. Та розв'яжи задачу 817.
- Наступне завдання приклади №818
- Розв'яжи задачу 819 . Пояснення у відео.
- І остання задача на сьогодні 820. Пояснення до розв'язування ти можеш побачити у відео.
Понеділок 13.04.2020
- Розпочинаємо урок з каліграфічної хвилинки . Цілий рядок пропиши цифру 3. Найкращу цифру обведи.
- Далі виконай завдання №797 усно.
- Перед виконанням наступного завданя переглянь відео.
- Виконай усно завдання №798 - 799.
- Завдання №800,802,803-виконай письмово, №801-усно.
- Останнє завдання №804, для його виконання скористайся планом розв'язування.
Вівторок 14.04.2020
- Працюємо у зошиті ст. 35
- Продовжуємо тему нашого місяця. У відео ти дізнаєшся чому буває зміна пір року.
Середа 15.04.2020
- Розпочинаємо урок з каліграфічної хвилинки . Цілий рядок пропиши числа -"сусіди" числа 5 . Найкращу цифру коронуй.
- Завдання №805 та №806 виконай усно.
- Далі переглянь відео. Запам'ятай, що таке коло, радіус та даіметр. ( Переглянь лише до 4 хвилини, далі ти будеш вчити у старших класах.)
- Вивчи праивло з завдання №807.
- Завдання №808-810 виконай усно.
- Розв'яжи задачу № 812. Скористайся коротим записом
П'ятниця 17.04.2020
- Працюємо у зошиті ст. 36
- Продовжуємо тему нашого місяця. У відео ти дізнаєшся 5 тварин найшвидших у світі.
Понеділок 06.04.2020
- Розпочинаємо урок з каліграфічної хвилинки . Цілий рядок пропиши цифру 2. Найкращу цифру обведи.
- Відкриваємо підручник на сторінці 116.
- Завдання № 781 виконуємо усно.
- Далі завдання №782 . Для його виконання пригадай , як називаються компоненти дії при множенні.
Завдання № 782 обчисли за зразком . І обов'язково вивчи правило .
- Завдання № 783 виконуємо у зошиті , № 784- усно .
- Для розв'язання задачі № 785 скористайся коротким записом .
- Пояснення розвязування задачі можна переглянути у відео.
- № 786 - усно , № 787- обчисли користуючись правилом та запиши у зошит.
- І останнє завдання на сьогодні № 788 . Для виконання цього завдання пригадай.
Вівторок 07.04.2020
- Працюємо у зошиті ст. 33
- Продовжуємо тему нашого місяця, та дізнаємося чому на землі буває зміна дня і ночі.
Середа 08.04.2020
- Розпочинаємо урок з каліграфічної хвилинки . Цілий рядок пропиши цифру 7 . Над найкращою - намалюй корону.
- Усно виконай № 789 та 791.
- Далі письмово № 790 . Для його виконання пригадай:
Якщо у _ разів більше - множення ( добуток) .
Якщо у_ разів менше - ділення .Якщо збільши на - додавання ( сума ) .
Якщо зменши на - віднімання .
- Завдання № 792 виконуємо усно, але для його виконання пригадай таблицю множення числа 6.
- Далі виконуємо № 793 - пригадай правило яке ми вивчила на попердньому уроці та № 794, № 795.
- І останнє завдання на сьогодні № 796. Скористайся коротким записом .
- Додаткове пояснення можна переглянути у відео
П'ятниця 10.04.2020
- Працюємо у зошиті ст. 34
- Продовжуємо тему нашого місяця " Рух та час".
Понеділок 30.03.2020
Підручник № 755-769
Вівторок 31.03. 2020
Підручник № 763-771
Розпочинаємо знайомитись з таблицею множення на 6 .
На кожній картинці по 6 ґузиків. Усього 9 картинок.
Додавання однакових доданків 6 можна замінити множенням на 2 , на 3 , на 4 , на 5 , 6 , 7 , 8 , 9 .
Складання таблиці множення чила 6 ( на основі таблиці додавання )
Середа 01.04.2020
Зошит с.31
П'ятниця 03.04.2020
Підручник
№ 772-779
Для перевірки дистанційного навчання проходимо тести .
Завання 1.- виконати да 01.04.2020
Завдання 2.- виконати до 04.04.2020