Перевірочна контрольна робота
Завдання на 13-22 травня
(завдання виконуємо до 18.00 22 травня)
- Прочитайте та проаналізуйте статтю підручника "Буду те говорить, що у серці записано мною" (с.244-246).
- Виразно прочитайте поезії А. Малишка "Пісня про рушник", "Чому, сказати, й сам незнаю" (с. 246-247).
- Прослухайте аудіозапис «Пісні про рушник»
- Перегляньте аудіозапис на пісню А. Малишка «Стежина»
- Перегляньте аудіозапис на пісню А. Малишка «Стежина»
- Опрацюйте презентацію
Презентація
- Виконайте тестові завдання
Тестові завдання
- Вивчіть напам’ять одну з поезій А. Малишка (на вибір). Зніміть відео і перешліть учителю на вайбер.
Бажаю успіхів!
Завдання на 29 квітня - 12 травня
(завдання виконуємо до 18.00 12 травня)
- Прочитайте та проаналізуйте статтю підручника "Справжній письменник завжди бачить перед собою неосоєні горизонти" (с.221).
- Прочитайте повість Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили" (підручник, с.221-240).
- Або прослухайте аудіокнигу
- Перегляньте відео про Івана Фірцака. "Гордість України. Найсильнішою людиною світу ХХ століття був українець".
- Опрацюйте презентації:
- За бажанням подивіться український художній фільм Віктора Андрієнка «Іван Сила», знятий за книгою олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили».
- Виконайте тестові завдання
Завдання № 2.
Завдання № 3.
Бажаю успіхів!
Завдання на 24-28 квітня
- Прочитайте та проаналізуйте такі статті підручника:
"Я камінь Божої праці" (підручник, с.214-215);
"Там, де треба, я тверда й сувора" (підручник, с.216);
"Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг!" (підручник, с.218-219).
- Передивіться невеликий документальний фільм про Олега Ольжича
- Передивіться відеопрезентацію біографії Олени Теліги
- Виразно прочитайте поезії;
Олена Теліга "Сучасникам" (підручник, с.216-217)
- Прослухайте аудіовірш О. Ольжича "Захочеш - і будеш" (1, 23)
- Прослухайте аудіовірш О. Теліги "Сучасникам"
- Опрацюйте презентацію
- Виконайте тестові завдання
Бажаю успіхів!
Завдання на 06-21 квітня
- Перегляньте буктрейлер.
- Прочитайте новелу Л. Пономаренко «Гер переможений» (підручник, с. 204-206).
- Або прослухайте аудіокнигу Л. Пономаренко. «Гер переможений»
- Прочитайте та проаналізуйте статтю підручника «Минуло років та років…» (підручник, с. 206-207)
- Ознайомтесь із відеоуроком
- Опрацюйте презентацію
Усі завдання виконуємо до 05 кітня 2020 року!
7-Б клас. Українська література
7-Б клас. Українська література
1.
Прочитати
книгу Марини Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду
Кулаківських" (підручник с. 179-201). Завантажити повну версію книги можна
за посиланням
Або прослухати аудіоверсію книги Марини Павленко
"Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських".
Завантажити аудіоверсію
можна за посиланням.
2.
Опрацювати
статтю підручника «Справжнісінька сучасна казка» (с.201-203)
3.
Складіть
сенкан про одного з персонажів твору
Сенкан – це вірш, що
складається з п’яти рядків.
Слово »сенкан» походить від французького слова «п’ять» і означає вірш у
п’ять рядків.
Перший рядок – тема (іменник).
Другий – опис теми (два
прикметники).
Третій – називає дію, пов’язану з
темою, складається з трьох дієслів.
Четвертий рядок – фраза, переважно
з 4-х слів, висловлює ставлення до теми, почуття.
Останній рядок – одне слово –
синонім до слова(теми), ніби висновок вірша.
4.
Визначити тему, ідею твору, зробити аналіз повісті,
визначити, де й коли відбуваються події, описані в ній, розплутати хитросплетіння
доль героїв, розібратися з реальним і
фантастичним у творі допоможе учням яскрава, по-сучасному креативна презентація
філолога й блогера з Кіровограда
Олени Петрівни Хомко.
Переглянути презентацію можна за посиланням
5.
За бажанням
створіть буктрейлер повісті Марини Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду
Кулаківських". Зразки буктрейлерів можна переглянути, скориставшись
посиланнями.
6.
Намалюйте
ілюстрацію до твору Марини Павленко за бажанням.
Молодіжна лексика в повісті Марини Павленко "Русалонька із 7-В, або
Прокляття роду Кулаківських"
Жаргонізми, як відомо,
використовуються переважно з метою створення відповідного емоційного й
соціального колориту та з метою мовленнєвої характеристики персонажів.
Завдання. Знайдіть у тексті слова, які вживає сучасна молодь. Як вони
називаються. З якою метою вони вживаються у сучасній літературі? Замініть їх
загальновживаними словами. Як змінився колорит тексту?
— Слухай нову хохму! — кричав, аж закладало у вусі. — Щойно пригребли мої
предки!
— Що-о-о? — Спросоння уявила міфічну ріку Лету, по якій у човнах гребуть
Вадимові предки: Семен із Катериною, Гордій Кулаківський, Франя, Корній… Невже
все аж так серйозно? Була ж упевнена, що на краще зміниться тільки те, що
сталося після тієї грозової ночі!
— Я про своїх батьків товмачу! — спустив її на грішну землю Вадим. — Фазер
і мазер! Грузять, ніби десь там випадково здибались і вирішили якогось чорта
помиритись! Отож підрулили назад до свого єдиного синочка й базарять, що тепер
не залишать мене! Прикинь: типу я бебік якийсь, що сам не протягну!
— Але ж ти… ти ж, сподіваюся, радий?
— Та… в принципі… не проти! Мені навіть по приколу!
Софійка завмерла. Якщо й цього разу Вадим запросить до кафешки, нізащо не
відмовиться!
— Ну, чао! — сказав натомість Вадим. — Коли що — свисну!