Українська література (7Б)


Перевірочна контрольна робота


Бажаю успіхів!

Завдання на 13-22 травня

(завдання виконуємо до 18.00 22 травня)
  • Прочитайте та проаналізуйте статтю підручника  "Буду те говорить, що у серці записано мною" (с.244-246).
  • Виразно прочитайте поезії А. Малишка "Пісня про рушник", "Чому, сказати, й сам незнаю" (с. 246-247).
  • Прослухайте аудіозапис «Пісні про рушник»

  • Перегляньте аудіозапис на пісню А. Малишка «Стежина»

  • Опрацюйте презентацію
Презентація
  • Виконайте тестові завдання
Тестові завдання
  • Вивчіть напам’ять одну з поезій А. Малишка (на вибір). Зніміть відео і перешліть учителю на вайбер.
Бажаю успіхів!

Завдання на 29 квітня - 12 травня

(завдання виконуємо до 18.00 12 травня)
  • Прочитайте та проаналізуйте статтю підручника  "Справжній письменник завжди бачить перед собою неосоєні горизонти" (с.221).
  • Прочитайте повість Олександра Гавроша  "Неймовірні пригоди Івана Сили" (підручник, с.221-240).
  • Або прослухайте аудіокнигу



  • Перегляньте відео про Івана Фірцака. "Гордість України. Найсильнішою людиною світу ХХ століття був українець".


  • Опрацюйте презентації:
  • За бажанням подивіться український художній фільм Віктора Андрієнка «Іван Сила», знятий за книгою олександра Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили».

  • Виконайте тестові завдання
Завдання № 1.
Завдання № 2.
Завдання № 3.
Бажаю успіхів!


Завдання на 24-28 квітня

  • Прочитайте та проаналізуйте такі статті підручника:
"Присутність великої і чинної сили" (підручник, с.212-213);
"Я камінь Божої праці" (підручник, с.214-215);
"Там, де треба, я тверда й сувора" (підручник, с.216);
"Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг!" (підручник, с.218-219).
  • Передивіться невеликий документальний фільм про Олега Ольжича




  • Передивіться відеопрезентацію біографії Олени Теліги



  • Виразно прочитайте поезії;
Олег Ольжич "Захочеш - і будеш" (підручник, с.214)
Олена Теліга "Сучасникам" (підручник, с.216-217)

  • Прослухайте аудіовірш О. Ольжича "Захочеш - і будеш" (1, 23)

  • Прослухайте аудіовірш О. Теліги "Сучасникам"

  • Опрацюйте презентацію
  • Виконайте тестові завдання

Бажаю успіхів!



Завдання на 06-21 квітня

  • Перегляньте буктрейлер.
  • Прочитайте новелу Л. Пономаренко «Гер переможений» (підручник, с. 204-206).
  • Або прослухайте аудіокнигу Л. Пономаренко. «Гер переможений»

  • Прочитайте та проаналізуйте статтю підручника «Минуло років та років…» (підручник, с. 206-207)
  • Ознайомтесь із відеоуроком






  • Опрацюйте презентацію
Презентація

  • Виконайте тестові завдання.
Тестові завдання

Бажаю успіхів!






Усі завдання виконуємо до 05 кітня 2020 року!
7-Б клас. Українська література

1.     Прочитати книгу Марини Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських" (підручник с. 179-201). Завантажити повну версію книги можна за посиланням
Або прослухати аудіоверсію книги Марини Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських". Завантажити аудіоверсію можна за посиланням.
2.     Опрацювати статтю підручника «Справжнісінька сучасна казка» (с.201-203)

3.     Складіть сенкан про одного з персонажів твору
Сенкан – це вірш, що складається з п’яти рядків.
Слово »сенкан» походить від французького слова «п’ять» і означає вірш у п’ять рядків.
Перший рядок – тема (іменник).
Другий – опис теми (два прикметники).
Третій – називає дію, пов’язану з темою, складається з трьох дієслів.
Четвертий рядок – фраза, переважно з 4-х слів, висловлює ставлення до теми, почуття.
Останній рядок – одне слово – синонім до слова(теми), ніби висновок вірша.

4.     Визначити тему, ідею твору, зробити аналіз повісті, визначити, де й коли відбуваються події, описані в ній, розплутати хитросплетіння доль  героїв, розібратися з реальним і фантастичним у творі допоможе учням яскрава, по-сучасному креативна презентація філолога й блогера з Кіровограда Олени Петрівни Хомко.
Переглянути презентацію можна за посиланням

5.     За бажанням створіть буктрейлер повісті Марини Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських". Зразки буктрейлерів можна переглянути, скориставшись посиланнями.

6.     Намалюйте ілюстрацію до твору Марини Павленко за бажанням.





Молодіжна лексика в повісті Марини Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських"
Жаргонізми, як відомо, використовуються переважно з метою створення відповідного емоційного й соціального колориту та з метою мовленнєвої характеристики персонажів.
Завдання. Знайдіть у тексті слова, які вживає сучасна молодь. Як вони називаються. З якою метою вони вживаються у сучасній літературі? Замініть їх загальновживаними словами. Як змінився колорит тексту?
— Слухай нову хохму! — кричав, аж закладало у вусі. — Щойно пригребли мої предки!
— Що-о-о? — Спросоння уявила міфічну ріку Лету, по якій у човнах гребуть Вадимові предки: Семен із Катериною, Гордій Кулаківський, Франя, Корній… Невже все аж так серйозно? Була ж упевнена, що на краще зміниться тільки те, що сталося після тієї грозової ночі!
— Я про своїх батьків товмачу! — спустив її на грішну землю Вадим. — Фазер і мазер! Грузять, ніби десь там випадково здибались і вирішили якогось чорта помиритись! Отож підрулили назад до свого єдиного синочка й базарять, що тепер не залишать мене! Прикинь: типу я бебік якийсь, що сам не протягну!
— Але ж ти… ти ж, сподіваюся, радий?
— Та… в принципі… не проти! Мені навіть по приколу!
Софійка завмерла. Якщо й цього разу Вадим запросить до кафешки, нізащо не відмовиться!

— Ну, чао! — сказав натомість Вадим. — Коли що — свисну!