ЗАВДАННЯ до 18 травНЯ
1.
Опрацюйте
літературно-критичниц матеріал про історію написаня повісті, її джерела та
композицію (підручник, с. 307-312).
2. Виконайте тестові
завдання
ЗАВДАННЯ до 12 травНЯ
1. Прочитайте та проаналізуйте
статтю підручника «Марко Вовчок»
(підручник,
с. 293-295).
2. Прочитайте
повість Марка
Вовчка «Інститутка» (підручник с. 254-288) або
прослухайте аудіокнигу за посиланням
3.
Виконайте тестові завдання
ЗАВДАННЯ НА 21-24 КВІТНЯ
1. Опрацюйте матеріал про
історію написаня роману, його джерела та композицію (підручник, с. 288-290).
2. Виконайте тестові завдання
ЗАВДАННЯ НА 13-17 КВІТНЯ
1.
Прочитайте та проаналізуйте статтю підручника «Пантелеймон Куліш»
(підручник, с. 250-253).
2. Прочитайте роман Пантелеймона Куліша «Чорна рада» (підручник с. 254-288) або
прослухайте аудіокнигу за посиланням
3. Виконайте тестові завдання
_______________________________________________________
Завдання потрібно виконати до 10 квітня 2020 року.
Результати буде видно після виконання вами тестових
завдань.
Опрацювати с. 203-248.
Виконати завдання 1
Виконати завдання 2
________________________________________________________________
Завдання потрібно виконати до 03 квітня 2020 року та скинути вчителю на вайбер.
Українська
література 9-Б клас
Вивчити напам’ять:
1. уривок з поеми «Сон(«У всякого своя доля…»)»
(від слів «Летим. Дивлюся, аж світає, Край неба
палає,..» до слів «А мати пшеницю на панщині жне.»)
2. уривок з поеми «Кавказ»
(від слів За горами гори, хмарою повиті..»
до слів
«За го́рами гори, хмарою повиті,
Засіяні горем, кровію политі.»)
3. уривок з поеми-послання «І мертвим, і живим…»
(від слів
«Схаменіться!
будьте люди…»
до слів «Немудрі одурять! …»)
4. вірш «Доля» («Ти не лукавила зо мною…»).
Прочитати поеми:
1. «Наймичка»
2. «Катерина»
У
РОБОЧИХ ЗОШИТАХ ЗАПИСАТИ.
Самостійна
робота
Т.
Шевченко. “Сон”, “Кавказ”, “І мертвим, і живим, і ненародженим”
1. Що стало причиною написання поезій “трьох літ”
А
знайомство з членами Кирило-Мефодіївського товариства
Б
світоглядний злам після побаченого в Україні
В
знайомство з українською літературою
Г відвідини рідних
2. Не є характеристикою поеми “Сон”
А
шедевр світової політичної сатири
Б
твір започаткував новий жанр у світовій літературі
В
за жанром – драматична поема
Г відтворює суть російського імперського режиму
3. Прийом сну дав можливість
А
вводити фантастичні елементи
Б
ніби згори описати події
В
у відносно невеликому творі зобразити широку панораму життя в тогочасній
Росії
Г зобразити свободу й рабство водночас
4. Розставте картини поеми “Сон” у хронологічній послідовності
А
видіння над Невою Б
прийом у царських палатах
В
самодержавний Петербург Г покріпачена Україна
5. Який художній прийом допомагає читачеві побачити картину страждань
України
А
зображення наруги над людиною
Б
контраст між природою і становище трудящих
В
зображення літнього ранку
Г небайдужість поета до зображеного
6. Спотворення, перебільшення чи применшення зображуваного на основі
контрастів – це
А
іронія Б сатира В гротеск Г карикатура
7. Поема “Кавказ” присвячена
А
В. Жуковському Б К.
Брюллову В Якову де Бальмену Г Григоровичу
8. Умовно твір поділено на
А
3 частини Б 4 частини В 5 частин Г 6 частин
9. І. Франко, відзначаючи особливості поеми “Кавказ” ,назвав її
А
поемою-інвективою Б поемою-монологом
В
політичною поемою Г реквієм
10. Останній монолог поеми “Кавказ”-
це
А
звернення до Бога Б саркастична слава царю та його
підданим
В
звернення ліричного героя до кавказьких
гір
Г реквієм
за загиблим другом
11. Епіграф твору підкреслює
А
трагічну ситуацію в покріпаченій Україні
Б
зображує тогочасну еліту
В
викриває лицемірство панівної верхівки
Г підсилює заклик до інтелігенції очолити народ
12. За поемою, батьки, які лили свою кров за Москву, Варшаву, передали
дітям
А
свої кайдани, свою славу Б
варшавське сміття
В
всю мізерію Г доброго добра
13. Композиційно поема “Сон” поділена на
А
2 частини Б 3 частини
В
4 частини Г не поділена
14. Жанр твору “Сон”
А
сатирична поема Б комедія
В
реалістична поема Г ліро-епічний твір
15. Ідея твору
А
зображення багатостраждальної України
Б
засудження самодержавства й кріпосництва, заклик до боротьби
В
змалювання справжньої суті російського тоталітарного імперського режиму
Г уславлення вільнодумної, національно-свідомої
особистості
16. Сатиричний малюнок загостреного викривального характеру і
переносно-смішне наслідування оригіналу, пов’язане із зоровими образами , – це
А
іронія Б сатира
В
сарказм Г карикатура
17. Огнистою інвективою проти “темного царства” назвав поему
А
Г. Клочек Б І. Франко
В
Ю. Смолич Г М. Костомаров
18. У Шевченка образ Прометея – це
А
титан
Б
покровитель і захисник людей, який викрав вогонь і віддав людям
В
символ безсмертя, нескореності народу
Г велетень, який служить людям
19. Які слова не є афоризмом
А
“Не вмирає душа наша, не вмирає воля”
Б
“Борітеся – поборете?”
В
“Встане правда! Встане воля”
Г “Ви любите на братові шкуру, а не душу!”
20. “І чужому научайтесь. й свого не цурайтесь” – це рядки з твору
А
“Сон” Б
“Кавказ”
В
“І мертвим, і живим. і ненародженим”
Г “До Основ’яненка”
21. Установіть
відповідність між рядками творів та їх назвою
1 “Нема
на світі України,
Немає другого Дніпро”
2 “Борітеся – поборете, вам Бог помагає”
3 “Б’ють пороги, місяць сходить,
Як і перше
сходив,
Нема Січі,
пропав і той,
Хто всім
верховодив”
4
“Це той перший, що розпинав нашу Україну, А вторая
доконала вдову сиротину”
|
А
“До Основ’яненка”
Б
“Сон”
В
“Тарасова ніч”
Г “І мертвим, і живим, і ненародженим”
Д
“Кавказ”
|
22. Установіть відповідність між художніми засобами та їх прикладами
1
оксиморон
2
тавтологія
3
порівняння
4
персоніфікація
|
А
“І в темній темниці…голодом замучив”
Б
“Так із його, сердешного, кров, як
воду, точить”
В
“Тополі по волі… розмовляють з полем”
Г
“А той нишком у куточку
гострить ніж на брата”
Д
“На той останній
Страшний суд
Мерці за
правдою встають”
|